Analýza akviziční marketingové strategie mBank – Vladimír Zejda
Vladimír Zejda
Bakalářská práce
Analýza akviziční marketingové strategie mBank
Analysis of the Acquisition Marteting Strategy of mBank
Anotace:
Tato práce zkoumá rozhodovací proces spotřebitele na trhu finančních služeb. Kombinací poznatků z oborů marketingu, financí, psychologie, ekonomie, sociologie a chování spotřebitele představuji komplexní model kupního rozhodovacího procesu klienta finančních služeb. Ve druhé části potom model aplikuji na případ vstupu nové banky na český retailový bankovní trh -- mBank v roce 2007. S jeho pomocí pak …víceAbstract:
This paper examines the consumer decision process at the financial market. Combining the findings from the fields of marketing, finance, psychology, economy, sociology and consumer behaviour I present a complex model of the financial services' consumer decision process. In the second part of the paper I use the model on the case of the entry of a new bank into a Czech retail banking market -- mBank …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22556
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedoucí: Petr Jablonský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22556
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
Influence of social media on tourism decision-making process of tourists
Aidana Abdilkyzy