Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu. – Eliška Kmochová
Eliška Kmochová
Diplomová práce
Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
The impact of communication mix on young consumers from a Czech and American perspective.
Anotace:
Práce pojednává o tom, jak rodiče vnímají marketingové aktivity zaměřené na děti. Teoretická část rozebírá a představuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu, o kterých následně blíže pojednává z pozice dětského spotřebitele. Praktická část přímo zjišťuje, zda lze na základě šetření, která se uskutečnila v roce 2013 a 2016, pozorovat změny ve spotřebním chování jak u dospělých, tak u jejich ratolestí …víceAbstract:
This thesis provides facts about how the activities of marketing professionals aimed at attracting children shape their parents. The theoretical part provides information about the main tools of the communication mix and applies the theory to child consumption behavior. Based on research from 2013 and 2016, the practical part examines the development of attitudes and opinions of parents as well as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51096
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Martin Svoboda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51096
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko