Ověření funkčnosti aktivit vybraných na základě specifik věkové skupiny žáků 8. tříd a na základě výsledků dotazníku LSI – Lucie CIHELNÍKOVÁ
Lucie CIHELNÍKOVÁ
Master's thesis
Ověření funkčnosti aktivit vybraných na základě specifik věkové skupiny žáků 8. tříd a na základě výsledků dotazníku LSI
The practical verification of the activities chosen on the basis of the eight graders' age group specification and the results of the Learning Style Inventory
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na ověření funkčnosti anglických učebních aktivit vybraných na základě pedagogicko-psychologické charakteristiky pubescentů a výsledků dotazníku LSI. Funkčnost vybraných aktivit je ověřována u žáků osmých tříd. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. Teoretická část se zabývá popisem pubertálních změn, motivací a styly učení. Výzkumná část I prezentuje dotazník …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the practical verification of the English teaching activities chosen on the basis of pedagogical and psychological characteristics of adolescents and the results of the Learning Style Inventory. The chosen activities are practically verified by the eight graders. This diploma thesis is divided into three main parts. The theoretical part deals with the description of pubertal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 27. 4. 2010
- Supervisor: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIHELNÍKOVÁ, Lucie. \textit{Ověření funkčnosti aktivit vybraných na základě specifik věkové skupiny žáků 8. tříd a na základě výsledků dotazníku LSI}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2010. Available from: https://theses.cz/id/1h45e4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CIHELNÍKOVÁ, Lucie. Ověření funkčnosti aktivit vybraných na základě specifik věkové skupiny žáků 8. tříd a na základě výsledků dotazníku LSI. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching foreign language for the Primary School - english language
Theses on a related topic
-
Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Hana Michelfeitová -
Styly učení v individuální výuce anglického jazyka
Michaela TOMAŠÁKOVÁ -
Styly učení u žáků se sluchovým postižením na sekundárním stupni vzdělávání
Barbora HRDOVÁ KOLÍBALOVÁ -
Styly učení žáků
Monika Vaverková -
Styly učení žáků na 2. stupni ZŠ - jejich reflexe učiteli a jejich sebereflexe žáky
Lenka Marečková -
Vztah mezi osobnostními faktory středoškolských studentů a jejich učebními styly
Lucie Chlumská -
Styly učení žáka a jejich diagnostika se zaměřením na metodu dětské kinetické kresby
Dana Konečná -
Styly učení žáků na druhém stupni
Petra Čepelková