Ověření funkčnosti aktivit vybraných na základě specifik věkové skupiny žáků 8. tříd a na základě výsledků dotazníku LSI – Lucie CIHELNÍKOVÁ
Lucie CIHELNÍKOVÁ
Diplomová práce
Ověření funkčnosti aktivit vybraných na základě specifik věkové skupiny žáků 8. tříd a na základě výsledků dotazníku LSI
The practical verification of the activities chosen on the basis of the eight graders' age group specification and the results of the Learning Style Inventory
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na ověření funkčnosti anglických učebních aktivit vybraných na základě pedagogicko-psychologické charakteristiky pubescentů a výsledků dotazníku LSI. Funkčnost vybraných aktivit je ověřována u žáků osmých tříd. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. Teoretická část se zabývá popisem pubertálních změn, motivací a styly učení. Výzkumná část I prezentuje dotazník …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the practical verification of the English teaching activities chosen on the basis of pedagogical and psychological characteristics of adolescents and the results of the Learning Style Inventory. The chosen activities are practically verified by the eight graders. This diploma thesis is divided into three main parts. The theoretical part deals with the description of pubertal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 4. 2010
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIHELNÍKOVÁ, Lucie. \textit{Ověření funkčnosti aktivit vybraných na základě specifik věkové skupiny žáků 8. tříd a na základě výsledků dotazníku LSI}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/1h45e4/.
Jak správně citovat práci
CIHELNÍKOVÁ, Lucie. Ověření funkčnosti aktivit vybraných na základě specifik věkové skupiny žáků 8. tříd a na základě výsledků dotazníku LSI. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Hana Michelfeitová -
Styly učení v individuální výuce anglického jazyka
Michaela TOMAŠÁKOVÁ -
Styly učení u žáků se sluchovým postižením na sekundárním stupni vzdělávání
Barbora HRDOVÁ KOLÍBALOVÁ -
Styly učení žáků
Monika Vaverková -
Vztah mezi osobnostními faktory středoškolských studentů a jejich učebními styly
Lucie Chlumská -
Styly učení žáka a jejich diagnostika se zaměřením na metodu dětské kinetické kresby
Dana Konečná -
Styly učení žáků na 2. stupni ZŠ - jejich reflexe učiteli a jejich sebereflexe žáky
Lenka Marečková -
Motivace k zapojení se do pohybové aktivity v době lockdownu během pandemie COVID-19 u dospělé populace
Zuzana Filipová