Online marketing portálu iKariéra.cz – Štefan Kuzmiak
Štefan Kuzmiak
Diplomová práce
Online marketing portálu iKariéra.cz
Online marketing portálu iKariéra.cz
Anotace:
Práce se v reakci na problémy portálu iKariéra.cz s nízkou návštěvností a počtem registrovaných uživatelů snaží zhodnotit vhodnost, přínosy a efektivitu zvolených nástrojů online marketingu a jejich potenciál pro řešení těchto problémů do budoucnosti. Přínosy a efektivitu SEO, PPC kampaně ve vyhledávací síti Google a kampaní na komunitní síti Facebook.com rovněž porovnává s jinými ve stejném období …víceAbstract:
As a reaction to problems of the portal iKariera.cz with low numbers of visitors and registered users the thesis tries to evaluate the suitability, contributions and effectiveness of chosen online marketing tools and also their potential for solving those problems for the future. The thesis compares the contributions and effectiveness of SEO, PPC campaigns in the search engine of Google and campaigns …víceAbstract:
Práca sa v reakcii na problémy portálu iKariéra.cz s nízkou návštevnosťou a počtom registrovaných užívateľov snaží zhodnotiť vhodnosť, prínosy a efektivitu zvolených nástrojov online marketingu a ich potenciál pre riešenie týchto problémov do budúcnosti. Prínosy a efektivitu SEO, PPC kampane vo vyhľadávacej sieti Google a kampaní na komunitnej sieti Facebook.com taktiež porovnáva s inými v rovnakom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13425
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Ivana Samcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13425
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová