Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu – Bc. Eva Jelínková
Bc. Eva Jelínková
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu
Integrated marketing communication of the destination of domestic tourism
Abstract:
Cílem práce bylo provedení analýzy stávajících marketingových aktivit resortu Dolní Morava a návrh opatření vedoucích k zefektivnění marketingové činnosti.Abstract:
The aim of this diploma thesis was to analyse marketing activities in the resort Dolní Morava and suggest the new ones to be more effective.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r8x7g/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Assesment of Market Potential of 3D Body Scanners within the Target Group of 3D Print Stores
Julian Martini -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Online marketing organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska
Vilém Kulhavý -
Worksheets for the 3rd part of the oral exam of the state Maturita exam in English for the field of Hotel and Tourist Industry at the Secondary School and Higher Professional School of Travel and Tourism and method of their preparation./Pracovní listy 3.části ústní zkoušky státní maturity z angličtiny pro obor Hotelnictví a turismus na SŠ a VOŠ cestovního ruchu a metodika jejich zpracování
Kateřina FILIPOVÁ -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg