Komunikace rodičů s pedagogy na montessori školách – Alžběta HABÁNÍKOVÁ
Alžběta HABÁNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikace rodičů s pedagogy na montessori školách
Communication of Parents with Educators at Montessori Schools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou zkušeností rodičů s komunikací s pedagogy z montessori škol. Práce je rozdělena do dvou částí. Cílem teoretické části práce je popsat problematiku oblastí, které souvisí s praktickou části práce a poskytnout základní teoretický přehled týkající se montessori škol, komunikace mezi pedagogy a rodiči a rodičů, kteří si pro své děti vybírají alternativní školy. …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of parents' experiences with communication with teachers from Montessori schools. The thesis is divided into two parts. The aim of the theoretical part of the thesis is to describe the issue areas that are related to the practical part of the thesis and to provide a basic theoretical overview concerning Montessori schools, communication between teachers and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HABÁNÍKOVÁ, Alžběta. Komunikace rodičů s pedagogy na montessori školách. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Zkušenosti učitelů s komunikací s rodiči
Zuzana STUPKOVÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Komunikace s osobami s postižením z pohledu pracovníků ve veřejném sektoru
Ivana Culková -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík -
Komunikace učitele mateřské školy s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Adéla Krampotová -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Zkušenosti učitelů s komunikací s rodiči
Zuzana STUPKOVÁ