Komunikace rodičů s pedagogy na montessori školách – Alžběta HABÁNÍKOVÁ
Alžběta HABÁNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikace rodičů s pedagogy na montessori školách
Communication of Parents with Educators at Montessori Schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou zkušeností rodičů s komunikací s pedagogy z montessori škol. Práce je rozdělena do dvou částí. Cílem teoretické části práce je popsat problematiku oblastí, které souvisí s praktickou části práce a poskytnout základní teoretický přehled týkající se montessori škol, komunikace mezi pedagogy a rodiči a rodičů, kteří si pro své děti vybírají alternativní školy. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of parents' experiences with communication with teachers from Montessori schools. The thesis is divided into two parts. The aim of the theoretical part of the thesis is to describe the issue areas that are related to the practical part of the thesis and to provide a basic theoretical overview concerning Montessori schools, communication between teachers and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HABÁNÍKOVÁ, Alžběta. Komunikace rodičů s pedagogy na montessori školách. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti učitelů s komunikací s rodiči
Zuzana STUPKOVÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Komunikace s osobami s postižením z pohledu pracovníků ve veřejném sektoru
Ivana Culková -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík -
Komunikace učitele mateřské školy s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Adéla Krampotová -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Zkušenosti učitelů s komunikací s rodiči
Zuzana STUPKOVÁ