Solution Delivery Process Framework for BMC Remedy Products – Jan Škramlík
Jan Škramlík
Master's thesis
Solution Delivery Process Framework for BMC Remedy Products
Solution Delivery Preocess using BMC Remedy products
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření opakovatelné metodiky pro transformaci business potřeb a cílů zákazníka, vycházející z IT strategie, do funkcionality systému a implementace procesů v Business/IT Service Management projektech za použití BMC Atrium a Remedy produktů. Tato metodika bude založena na existujících project management metodikách PRINCE2 a SCRUM. V práci zahrnu části procesního rámce ITIL v3 …moreAbstract:
The goal of this thesis is creation of methodology for repeatable transformation of customer business needs and goals resulting from company IT strategy to system functionality and process implementation in Business/IT Service Management projects using BMC Atrium and Remedy products. This methodology will be based on existing project management methodologies PRINCE2 and SCRUM. In the thesis I also …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44946
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2015
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Lucie Böhmová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
Richard Dzurko -
The Possibilities of COBIT and ITIL Frameworks Combination in IT Service Management
Egor Shinkariuk -
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout -
Implementation and Delivery of Integrated IT Service Management solution using ServiceNow platform
Aleksandr Kadesnikov -
User Support Service in Small and Startup IT Companies
Martin Bělohoubek -
An Integrated Framework for Achieving Process and Operational Excellence in the Automotive Industry
Márcio Vitor Tonhá Rodrigues