Solution Delivery Process Framework for BMC Remedy Products – Jan Škramlík
Jan Škramlík
Master's thesis
Solution Delivery Process Framework for BMC Remedy Products
Solution Delivery Preocess using BMC Remedy products
Anotácia:
Cílem této práce je vytvoření opakovatelné metodiky pro transformaci business potřeb a cílů zákazníka, vycházející z IT strategie, do funkcionality systému a implementace procesů v Business/IT Service Management projektech za použití BMC Atrium a Remedy produktů. Tato metodika bude založena na existujících project management metodikách PRINCE2 a SCRUM. V práci zahrnu části procesního rámce ITIL v3 …viacAbstract:
The goal of this thesis is creation of methodology for repeatable transformation of customer business needs and goals resulting from company IT strategy to system functionality and process implementation in Business/IT Service Management projects using BMC Atrium and Remedy products. This methodology will be based on existing project management methodologies PRINCE2 and SCRUM. In the thesis I also …viacKľúčové slová
proces dodání systému SCRUM PRINCE2 ITIL v3 IT služba SMART transformace SmartIT MyIT BMC Remedy BMC framework IT cíle
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedúci: Antonín Pavlíček
- Oponent: Lucie Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
Richard Dzurko -
The Possibilities of COBIT and ITIL Frameworks Combination in IT Service Management
Egor Shinkariuk -
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout -
Implementation and Delivery of Integrated IT Service Management solution using ServiceNow platform
Aleksandr Kadesnikov -
User Support Service in Small and Startup IT Companies
Martin Bělohoubek -
An Integrated Framework for Achieving Process and Operational Excellence in the Automotive Industry
Márcio Vitor Tonhá Rodrigues