Analýza návštěvnosti internetového obchodu – Eliška Žebráková
Eliška Žebráková
Diplomová práce
Analýza návštěvnosti internetového obchodu
Web Analytics of an E-shop
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou návštěvnosti internetového obchodu www.qrshop.cz. Cílem práce bylo podrobné zjištění návštěvnosti internetového obchodu za účelem zvýšení návštěvnosti webu, míry konverze a tržeb internetového obchodu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na teoretická východiska analýzy návštěvnosti a optimalizaci internetového obchodu. Dále autor …víceAbstract:
Thesis is to deal with the web analysis of e-shop www.qrshop.cz. The aim of the thesis was to analyze the turnout of the online store for the purpose of increase traffic, conversion rate and sales e-shop. The work is divide to the theoretical and practical section. First part focused for theoretical possibilities of the web analysis and optimalization e-shop. Further author focuses e-shop from perspective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113548
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Petr Pejcel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec