Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí – Kateřina Holubová
Kateřina Holubová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Marketing Communication of a Company in the International Environment
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci podniku Preciosa - Lustry, a. s., který obchoduje převážně v mezinárodním prostředí. Cílem této práce je představit veškeré komunikační nástroje a následně vyhodnotit, které nástroje z komunikačního mixu daný podnik využívá a jaký je rozdíl mezi komunikací na domácím a zahraničním trhu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingové …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of Preciosa - Lustry, a. s., which trades mainly in the international environment. The aim of this thesis is to present all communication tools and then to evaluace which tools from the communication mix the company uses and what is the diference between communication on the domestic and foreign market. In the theoretical part are defined the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holubová, Kateřina. Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
International Economic Relations / International Trade
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights