Bc. Věra Sklenářová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
ANOTACE Autor: Bc. Věra Sklenářová Název: Návrh marketingové strategie konkrétní instituce Práce je zaměřena na návrh marketingové strategie konkrétní instituce na základě metod analýz. Pro stanovení návrhu vhodné marketingové strategie je provedena vnitřní a vnější analýza podniku a vypracována SWOT matice. Výsledky těchto analýz a SWOT matice jsou podkladem pro dotazníkové šetření a identifikaci …more
Abstract:
ANNOTATION Autor: Bc. Věra Sklenářová Title: Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution The thesis is focused on the marketing strategy proposal of the specific institution based on the methods of analysis. For determining the design appropriate marketing strategy is implemented internal and external company analysis and SWOT matrix. The results of these analysis and SWOT matrix are the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2019
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petr Šerák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING