Public relations významných společností střední a východní Evropy – Krystsina Kavalchuk
Krystsina Kavalchuk
Bakalářská práce
Public relations významných společností střední a východní Evropy
Public Relations of Top Companies in Central and Eastern Europe
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje osm kapitol. Úvodní kapitola obsahuje základní informace o bakalářské práci, zmiňuje význam internetu v současném marketingu. Druhá kapitola vymezuje cíle práci a výzkumné otázky. Třetí kapitola je zaměřená na teoretickou rešerši, vysvětluje internetový marketing a základní nástroje komunikaci s veřejnosti na internetu. Čtvrtá kapitola se týká použitých metod a záměrů …víceAbstract:
This bachelor thesis has eight chapters, includes introduction chapter, which contains general information about the thesis it also mentions the importance of the Internet in today’s marketing. The second chapter is about goals and research questions. The third chapter focuses on the theoretical research, describes internet marketing and explains the basic tools of communication with the public on …víceKeywords
Public relations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7303
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAVALCHUK, Krystsina. \textit{Public relations významných společností střední a východní Evropy}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/1hrxca/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu.
Lukáš Holubec -
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
Eva Kadlecová -
Komparace přístupů PR na centrální úrovni a lokální úrovni v nadnárodní společnosti
Monika Štorková -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Aplikace výsledků analýzy PR na konkrétní firmu
Klára Rotšeidlová -
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu na trh
Jana Bezačínská -
Nástroje PR uvedené na příkladu společnosti RWE.
Markéta Novotná -
Rozpoznatelnost PR na sociálních sítích
Veronika Žiláková
Název
Vložil
Vloženo
Práva