Petr Klement

Master's thesis

Analýza implementace projektu Customer Self-Repair ve společnosti HP

Analasis of implementation of Customer-Self Repair project in Hewlett-Packard
Abstract:
Cílem diplomové práce je provést analýzu projektu Customer Self-Repair ve společnosti Hewlett-Packard a to především z hlediska nákladů a úspor, které bude možné očekávat po implementaci procesních změn, které bylo nutné provést v průběhu projektu a současně také naznačit, kde byly provedeny chyby z pohledu projektového řízení a vznést návrhy na případná zlepšení do budoucna. V teoreticko-metodologické …more
Abstract:
The aim of this diploma paper is to analyze the Customer Self-Repair project in Hewlett-Packard especially from costs and savings point of view that can be expected after the implementation of procedural changes that had to be made in the course of the project, while also indicate where mistakes were made from the perspective of project management and make suggestions on possible improvements in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2010
  • Supervisor: Helena Hrůzová
  • Reader: Pavel Nešpor

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21412