Marketingová činnost prodejní galerie – Dagmar Ferencová
Dagmar Ferencová
Diplomová práce
Marketingová činnost prodejní galerie
Marketing sales activity Gallery of art
Anotace:
Cieľom diplomovej práce bolo analyzovanie situácie na súčasnom slovenskom trhu s umením a charakteristika subjektov, ktoré sa venujú predaju umeleckých diel. Práca sa zaoberá konkrétnymi marketingovými problémami v tejto oblasti. V závere je analyzovaná Matica slovenská ako významná inštitúcia Slovákov s dlhoročnou tradíciou.Abstract:
The aim of the thesis was to analyze the situation in contemporary Slovak art market and the characteristics of entities dedicated to the sale of works of art.This work deals with specific marketing problems in this area. At the end of the analyzed Matica slovenska as an important institution with a long tradition.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19420
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2010
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19420
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
On-line trh s uměním a jeho proměny
Marcel Hornych -
Český trh se současným uměním a jeho investiční potenciál
Jana Horová -
Fotografický trh v Polsku v letech 2003-2020
Katarzyna Sagatowska -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser