Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou – Sára Holasová
Sára Holasová
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Consumer behaviour in the natural cosmetics market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou. Cílem práce je zjistit chování spotřebitelů na trhu s přírodní kosmetikou, identifikovat faktory, které je při výběru kosmetiky ovlivňují, určit zdroje informací, které spotřebitelé vyhledávají před nákupem a navrhnout doporučení pro subjekty na trhu. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření. Analýza primárních …moreAbstract:
The bachelor thesis describes consumer behaviour in the natural cosmetics market. The aim of the thesis is to find out the behaviour of consumers in the natural cosmetics market, to identify the factors that influence them when choosing cosmetics, to determine the sources of information that consumers look for before purchasing and to propose recommendations for subjects in the market. Primary data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 12. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Reader: Jana Stávková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Manažerské techniky
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová