Veronika Kašpárková

Bakalářská práce

Výzkum působení humoru na spotřebitelské chování

Humor Effect Research on Consumer Behaviour
Anotace:
Přiložená bakalářská práce se zabývá působením humoru v reklamě. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají humor, zda je účinným marketingovým nástrojem. V teoretické části jsou definovány nedříve obecné pojmy jako je reklama, spotřebitel, humor, použití humoru v reklamě, humor v médiích a další. Praktická část obsahuje průzkumné šetření a následné analyzování výsledků. Nejdříve …více
Abstract:
Attached bachelor thesis deal with the effect of humor in advertising. The main goal of this work is to find out how consumers perceive humor, if it is an effective marketing tool in the theoretical part there are first defined general terms such as advertising, consumer, humor, the use of humor in advertising, humor in the media and others. the practical part contains an exploratory survey and subsequent …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Petr Lůžek
  • Oponent: Eva Molnárová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava