Výzkum působení humoru na spotřebitelské chování – Veronika Kašpárková
Veronika Kašpárková
Bakalářská práce
Výzkum působení humoru na spotřebitelské chování
Humor Effect Research on Consumer Behaviour
Anotace:
Přiložená bakalářská práce se zabývá působením humoru v reklamě. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají humor, zda je účinným marketingovým nástrojem. V teoretické části jsou definovány nedříve obecné pojmy jako je reklama, spotřebitel, humor, použití humoru v reklamě, humor v médiích a další. Praktická část obsahuje průzkumné šetření a následné analyzování výsledků. Nejdříve …víceAbstract:
Attached bachelor thesis deal with the effect of humor in advertising. The main goal of this work is to find out how consumers perceive humor, if it is an effective marketing tool in the theoretical part there are first defined general terms such as advertising, consumer, humor, the use of humor in advertising, humor in the media and others. the practical part contains an exploratory survey and subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Eva Molnárová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry