Bc. Olga Čermáková

Diplomová práce

Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie

Loyalty Program Construction as a Key Component of Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou věrnostního programu a jeho vlivu na nákupní chování. Hlavním cílem práce je prověřit úlohy věrnostního programu R&R cukrárny Petry jako součást marketingové strategie. Teoretická část se věnuje různým druhům věrnostních programů, CRM, marketingovým strategiím a loajalitě zákazníků. V praktická části je provedeno dotazníkové šetření a v návaznosti na toto šetření …více
Abstract:
The thesis deals with the effectiveness of the loyalty program and its influence on purchasing behaviour. The main objective of the thesis is to examine the role of the R&R loyalty program of Petra Confectionery as part of the marketing strategy. The theoretical part deals with different types of loyalty programs, CRM, marketing strategies and customer loyalty. In the practical part, a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní