Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie – Bc. Olga Čermáková
Bc. Olga Čermáková
Master's thesis
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Loyalty Program Construction as a Key Component of Marketing Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá efektivitou věrnostního programu a jeho vlivu na nákupní chování. Hlavním cílem práce je prověřit úlohy věrnostního programu R&R cukrárny Petry jako součást marketingové strategie. Teoretická část se věnuje různým druhům věrnostních programů, CRM, marketingovým strategiím a loajalitě zákazníků. V praktická části je provedeno dotazníkové šetření a v návaznosti na toto šetření …moreAbstract:
The thesis deals with the effectiveness of the loyalty program and its influence on purchasing behaviour. The main objective of the thesis is to examine the role of the R&R loyalty program of Petra Confectionery as part of the marketing strategy. The theoretical part deals with different types of loyalty programs, CRM, marketing strategies and customer loyalty. In the practical part, a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kjogw/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard
Jana Zemanová -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný -
Posouzení věrnostního programu pro zákazníky řetězce Tesco Stores ČR a. s.
Jan Zvoníček -
Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt
Nikola Burdychová -
Analýza partnerského věrnostního programu organizace Telefónica O2
Tomáš Zavoral -
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
Nicole Kořínková -
Budování loajality zákazníka pomocí věrnostního programu
Kateřina Kostová -
Analýza věrnostního programu společnosti Expert Elektro
Veronika Soukupová