Bc. Olga Čermáková

Master's thesis

Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie

Loyalty Program Construction as a Key Component of Marketing Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá efektivitou věrnostního programu a jeho vlivu na nákupní chování. Hlavním cílem práce je prověřit úlohy věrnostního programu R&R cukrárny Petry jako součást marketingové strategie. Teoretická část se věnuje různým druhům věrnostních programů, CRM, marketingovým strategiím a loajalitě zákazníků. V praktická části je provedeno dotazníkové šetření a v návaznosti na toto šetření …more
Abstract:
The thesis deals with the effectiveness of the loyalty program and its influence on purchasing behaviour. The main objective of the thesis is to examine the role of the R&R loyalty program of Petra Confectionery as part of the marketing strategy. The theoretical part deals with different types of loyalty programs, CRM, marketing strategies and customer loyalty. In the practical part, a questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní