Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie – Bc. Olga Čermáková
Bc. Olga Čermáková
Diplomová práce
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Loyalty Program Construction as a Key Component of Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou věrnostního programu a jeho vlivu na nákupní chování. Hlavním cílem práce je prověřit úlohy věrnostního programu R&R cukrárny Petry jako součást marketingové strategie. Teoretická část se věnuje různým druhům věrnostních programů, CRM, marketingovým strategiím a loajalitě zákazníků. V praktická části je provedeno dotazníkové šetření a v návaznosti na toto šetření …víceAbstract:
The thesis deals with the effectiveness of the loyalty program and its influence on purchasing behaviour. The main objective of the thesis is to examine the role of the R&R loyalty program of Petra Confectionery as part of the marketing strategy. The theoretical part deals with different types of loyalty programs, CRM, marketing strategies and customer loyalty. In the practical part, a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kjogw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard
Jana Zemanová -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný -
Posouzení věrnostního programu pro zákazníky řetězce Tesco Stores ČR a. s.
Jan Zvoníček -
Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt
Nikola Burdychová -
Analýza partnerského věrnostního programu organizace Telefónica O2
Tomáš Zavoral -
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
Nicole Kořínková -
Budování loajality zákazníka pomocí věrnostního programu
Kateřina Kostová -
Analýza věrnostního programu společnosti Expert Elektro
Veronika Soukupová