Bc. Zuzana Veidlichová

Diplomová práce

Teritoriální marketing jako nástroj rozvoje venkova na příkladu působení místních akčních skupin

Territorial marketing as a rural development tool on the example of local action groups
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou podpory aktivit teritoriálního marketingu skrze místní akční skupiny vybraných krajů za programové období 2007–2013. V první části práce jsou představeny základní teoretické pojmy, pomocí odborné literatury. V další části práce je uvedena charakteristika vybraných dvou krajů, převážně z hlediska jejich atraktivnosti, a krátce jsou představeny MAS zvolených krajů. …více
Abstract:
This diploma thesis deals with analysis of support of the territorial marketing activities through the local action group of the selected regions for the programming period 2007–2013. Using specialised literature you can find in the first section the presents basic theoretical concepts. The second part contains characteristics of the two selected regions, mainly in terms of thein attractiveness. This …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií