Klinický rok: Transformace profesní identity studenta učitelství – Bc. Miroslava Knoth
Bc. Miroslava Knoth
Diplomová práce
Klinický rok: Transformace profesní identity studenta učitelství
Trainee year: The transformation of professional student teacher's identity
Anotace:
Pregraduální příprava je jako rámec, ve kterém má ideálně dojít k transformaci identity ze studenta učitelství na samostatného učitele, který je schopen dosáhnout studentova odevzdání se vzdělávacímu procesu. Je však vůbec možné, aby během pregraduální přípravy došlo k takové změně? Za jakých podmínek ano a za jakých ne? Skrze klinickou zkušenost praktikanta, která je výzkumem monitorována pomocí nástrojů …víceAbstract:
Initial teacher training is like a framework in which it supposes to be reached transformation of student teacher's identity to professional teacher's identity. But, is it possible to this transformation comes true during that period? Under what conditions it can be done? Through the clinical experience monitored by qualitative instruments it will be shown variety of aspects, which may have a certain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/csqka/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2011
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Pregraduální příprava učitelů a jejich představy o budoucí profesi
Romana SVĚTLÁKOVÁ -
Nová podoba praxí v pregraduální přípravě učitelů
Vendula MAHROVÁ -
Rozvoj kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy
Simona LEŠKOVÁ -
Pregraduální příprava a vstup do profese z pohledu začínajícího učitele
Monika Klušáková -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Pregraduální příprava učitelů primární školy na PdF MU
Pavla Chytrá -
Pregraduální příprava učitelů primárního vzdělávání, zaměřená na dramatickou výchovu
Věra Kotková -
Srovnávací analýza podílu a struktury psychologické výuky v rámci pregraduální přípravy učitelů ve světě
Daniel NAM