Klinický rok: Transformace profesní identity studenta učitelství – Bc. Miroslava Knoth
Bc. Miroslava Knoth
Master's thesis
Klinický rok: Transformace profesní identity studenta učitelství
Trainee year: The transformation of professional student teacher's identity
Abstract:
Pregraduální příprava je jako rámec, ve kterém má ideálně dojít k transformaci identity ze studenta učitelství na samostatného učitele, který je schopen dosáhnout studentova odevzdání se vzdělávacímu procesu. Je však vůbec možné, aby během pregraduální přípravy došlo k takové změně? Za jakých podmínek ano a za jakých ne? Skrze klinickou zkušenost praktikanta, která je výzkumem monitorována pomocí nástrojů …moreAbstract:
Initial teacher training is like a framework in which it supposes to be reached transformation of student teacher's identity to professional teacher's identity. But, is it possible to this transformation comes true during that period? Under what conditions it can be done? Through the clinical experience monitored by qualitative instruments it will be shown variety of aspects, which may have a certain …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/csqka/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2011
- Supervisor: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Theses on a related topic
-
Pregraduální příprava učitelů a jejich představy o budoucí profesi
Romana SVĚTLÁKOVÁ -
Nová podoba praxí v pregraduální přípravě učitelů
Vendula MAHROVÁ -
Rozvoj kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy
Simona LEŠKOVÁ -
Pregraduální příprava a vstup do profese z pohledu začínajícího učitele
Monika Klušáková -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Pregraduální příprava učitelů primární školy na PdF MU
Pavla Chytrá -
Pregraduální příprava učitelů primárního vzdělávání, zaměřená na dramatickou výchovu
Věra Kotková -
Srovnávací analýza podílu a struktury psychologické výuky v rámci pregraduální přípravy učitelů ve světě
Daniel NAM