Bc. Miroslava Knoth

Diplomová práce

Klinický rok: Transformace profesní identity studenta učitelství

Trainee year: The transformation of professional student teacher's identity
Anotace:
Pregraduální příprava je jako rámec, ve kterém má ideálně dojít k transformaci identity ze studenta učitelství na samostatného učitele, který je schopen dosáhnout studentova odevzdání se vzdělávacímu procesu. Je však vůbec možné, aby během pregraduální přípravy došlo k takové změně? Za jakých podmínek ano a za jakých ne? Skrze klinickou zkušenost praktikanta, která je výzkumem monitorována pomocí nástrojů …více
Abstract:
Initial teacher training is like a framework in which it supposes to be reached transformation of student teacher's identity to professional teacher's identity. But, is it possible to this transformation comes true during that period? Under what conditions it can be done? Through the clinical experience monitored by qualitative instruments it will be shown variety of aspects, which may have a certain …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta