Vilém Patzelt
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro Chalupu Vlčí Hora
Marketing Plan for Vlčí Hora Cottage
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingovém řízení a plánování podniku cestovního ruchu. Cílem práce je navrhnout marketingový plán pro malý podnik Chalupa Vlčí Hora. Po teoretické přípravě je podnik představen a zhodnocen pomocí analýzy 5C a SWOT analýzy. Je provedena segmentace trhu, targeting a positioning. Jsou stanoveny cíle a strategie k jejich dosažení. Na základě strategií je navrhnut marketingový …moreAbstract:
This thesis describes marketing management and planning of a small business in tourism. The goal of the thesis is to create a marketing plan for a company Vlčí Hora Cottage. After theoretical research in marketing management and marketing planning, the company is introduced and analyzed using 5C situation analysis and SWOT analysis. Consequently, market segmentation, targeting and positioning is prepared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
A Situation Analysis of Generational Transition in the Family-owned Company JuBo, s.r.o.
Radim POLÁK -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights