Pavel Šijan
Diplomová práce
Marketing vzdělávací instituce
Marketing of an Educational Institution
Anotace:
Předmětem diplomové práce je oblast marketingu na poli vzdělávacích institucí. První část práce je zaměřená na teoretická východiska marketingu služeb obecně, specifika marketingu vzdělávacích institucí a marketingovou komunikaci. Praktická část práce se věnuje výběru vzdělávací instituce, provedení analýzy interního a externího prostředí školy, realizaci marketingového výzkumu zkoumajícího image školy …víceAbstract:
The main subject of this thesis is the area of marketing for educational institutions. First part is focused on general theoretical aspects of marketing of services, specificity of marketing for educational institutions and marketing communication. The operative part attends to a selection of an educational institution, an execution of an analysis of internal and external environment of the school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26045
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Marie Slabá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26045
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor