Alena Venská

Master's thesis

Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě

Competitive Position Analysis of the Brand in the Retail Outlets
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou konkurenční pozice značky v maloobchodě. Teoretickou část tvoří definování značky, její funkce a druhy, strategickým a marketingovým řízením značky a následnou analýzou v maloobchodě. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze konkurenční pozice značky v maloobchodě a následným doporučením. Pro získání primárních dat je využito kvalitativní pozorování …more
Abstract:
This thesis focuses on Competitive Position Analysis of the Brand in the Retail Outlets. The theoretical part consists of defining the brand, its functions and types, strategic and marketing brand management and subsequent analysis in retail. The practical part focuses on the methodology of data collection, analysis competitive position, and subsequent recommendations. The primary information is obtained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Miluše Hluchníková
  • Reader: Dagmar Fešárková

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod