Alena Venská
Master's thesis
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Competitive Position Analysis of the Brand in the Retail Outlets
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou konkurenční pozice značky v maloobchodě. Teoretickou část tvoří definování značky, její funkce a druhy, strategickým a marketingovým řízením značky a následnou analýzou v maloobchodě. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze konkurenční pozice značky v maloobchodě a následným doporučením. Pro získání primárních dat je využito kvalitativní pozorování …moreAbstract:
This thesis focuses on Competitive Position Analysis of the Brand in the Retail Outlets. The theoretical part consists of defining the brand, its functions and types, strategic and marketing brand management and subsequent analysis in retail. The practical part focuses on the methodology of data collection, analysis competitive position, and subsequent recommendations. The primary information is obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113529
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Dagmar Fešárková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Lucie Jarošová -
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza merchandisingu v drogeriích
Petra Korvasová -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Klára Koubková