Využití pohybu při výuce angličtiny u předškolních dětí – Bc. Veronika SYMONOVÁ
Bc. Veronika SYMONOVÁ
Master's thesis
Využití pohybu při výuce angličtiny u předškolních dětí
Teaching English to Very Young Learners With the Use of Movement
Abstract:
The diploma thesis titled Teaching English to Very Young Learners With the Use of Movement is aimed to determine what activities do the children in nursery schools enjoy the most. The emphasis is put on the use of various TPR based activities during the English lessons and their popularity among children.Abstract:
Diplomová práce na téma Využití pohybu při výuce angličtiny u předškolních dětí má za cíl určit, které pohybové aktivity mají děti v mateřských školách při výuce anglického jazyka nejraději. Hlavní důraz je kladen na využívání odlišných pohybových aktivit při výuce anglického jazyka a na jejich oblíbenost u dětí.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zuzana Bartsch Veselá, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SYMONOVÁ, Veronika. Využití pohybu při výuce angličtiny u předškolních dětí. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / USPP-UAJ
Theses on a related topic
-
Total Physical Response approach in language learning acquisition
Matěj Chaloupka -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
Lenka Gregorová -
Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka
Jitka Jurčíčková -
Total Physical Response and Suggestopedia in Deaf Education
Vladimír Nezdařil -
Využití metody TPR (Total Physical Response) ve výuce angličtiny na základní škole
Jana BŘICHÁČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights