Benefity a jejich role při získávání nových zaměstnanců v sektoru automotiv – Ing. Jana Vostrá
Ing. Jana Vostrá
Bachelor's thesis
Benefity a jejich role při získávání nových zaměstnanců v sektoru automotiv
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, jakou motivaci vzbuzují aktuálně nabízené zaměstnanecké benefity v automotive firmách u jednotlivých generací, které aktivně působí na trhu práce a vzhledem ke zjištěným výsledkům navrhnout vhodnou strukturu zaměstnaneckých benefitů. Teoretická část práce vychází z již existujících dat z empirických výzkumů na mezinárodní scéně. Praktická část práce využívá …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the motivation of the currently offered employee benefits in automotive companies among the generations that are active on the labour market and to propose a suitable structure of employee benefits in view of the results. The theoretical part of the paper is based on existing data from empirical research in the international arena. The practical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/lk7ns/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 7. 2024
- Supervisor: Ing. Iva Klementová, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOSTRÁ, Jana. \textit{Benefity a jejich role při získávání nových zaměstnanců v sektoru automotiv}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2024. Available from: https://theses.cz/id/1jj4kv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Human Resource Management / Human Resource Management
Theses on a related topic
-
Informovanost a preference uchazečů o studium v kontextu marketingové komunikace katedry rekreologie FTK UPOL
Barbora NEMETHOVÁ -
Preference potenciálních uchazečů o vysokoškolské vzdělání při výběru vysoké školy
Markéta Volkánová -
Sportovní zájmy a preference uchazečů o studium na Fakultu tělesné kultury v Olomouci.
Barbora JALŮVKOVÁ -
Preference studentů vstupujících na pracovní trh
Daniel Doležal -
Nábor a výběr poradců pro vybranou společnost
František Jíra -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Nábor a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku
Adéla Kubíková -
Využití sociálních sítí pro nábor zaměstnanců ve vybrané firmě
Veronika Kobanová