Bc. Kateřina Vrajová

Master's thesis

Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s.

Project of Brand Building in the Company SERVIS CLIMAX a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti budování značky se zaměřením na prvky značky a kroky při jejím budování. Praktická část obsahuje analýzu ke zjištění současného stavu značky CLIMAX. Z výsledků dotazníkového šetření byla vypracována poslední část …more
Abstract:
The aim of this thesis is the brand building of the company SERVIS CLIMAX, a.s. Thesis is divided into theoretic and practical parts. In the theoretical part the literary knowledge about brand building is processed with focusing on brand elements and steps in brand building. The practical part includes an analysis of the current state of CLIMAX brand. The last part of the thesis has been prepared from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vrajová, Kateřina. Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe