Bc. Kateřina Vrajová

Diplomová práce

Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s.

Project of Brand Building in the Company SERVIS CLIMAX a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti budování značky se zaměřením na prvky značky a kroky při jejím budování. Praktická část obsahuje analýzu ke zjištění současného stavu značky CLIMAX. Z výsledků dotazníkového šetření byla vypracována poslední část …více
Abstract:
The aim of this thesis is the brand building of the company SERVIS CLIMAX, a.s. Thesis is divided into theoretic and practical parts. In the theoretical part the literary knowledge about brand building is processed with focusing on brand elements and steps in brand building. The practical part includes an analysis of the current state of CLIMAX brand. The last part of the thesis has been prepared from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vrajová, Kateřina. Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing