Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s. – Bc. Kateřina Vrajová
Bc. Kateřina Vrajová
Diplomová práce
Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s.
Project of Brand Building in the Company SERVIS CLIMAX a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti budování značky se zaměřením na prvky značky a kroky při jejím budování. Praktická část obsahuje analýzu ke zjištění současného stavu značky CLIMAX. Z výsledků dotazníkového šetření byla vypracována poslední část …víceAbstract:
The aim of this thesis is the brand building of the company SERVIS CLIMAX, a.s. Thesis is divided into theoretic and practical parts. In the theoretical part the literary knowledge about brand building is processed with focusing on brand elements and steps in brand building. The practical part includes an analysis of the current state of CLIMAX brand. The last part of the thesis has been prepared from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vrajová, Kateřina. Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace oděvní značky Girls Without Clothes
Dominika Kučinská -
Marketingová strategie vybraného podniku
Ruslan Grycik -
Marketingová strategie a komunikační plán nově vznikající kavárny
Eva Macálková -
Marketingová strategie kavárny Maid Café
Michaela SKLENÁŘOVÁ -
Marketingová komunikace ve státním podniku Vojenské lesy a statky ČR
Renata Šágová -
Marketingové a komunikační strategie mezinárodního festivalu Zlínský pes
Jan JUZA -
Marketingový plán pro autorizovaný prodej a servis Husqvarna
Amálie Šimonová -
Analýza spokojenosti zákazníku u společnosti Devap servis s.r.o.
Petra Kunzová