Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě – Bc. Anežka Náplavová
Bc. Anežka Náplavová
Master's thesis
Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě
The Project of Implementation Modern Marketing Trends in Wallachian Open Air Museum
Abstract:
Předmětem této diplomové práce byla implementace moderních marketingových trendů v instituci Valašského muzea v přírodě. Současné komunikační nástroje jsou využívány poměrně dobře a cíleně, nicméně pro zaujetí mladšího návštěvníka musí muzeum hledat novější trendy a provázat je s technologiemi, aby si z mladého návštěvníka vychovalo pravidelného návštěvníka v budoucnosti. Dotazníkové šetření ukázalo …moreAbstract:
The subject of this thesis was the modern marketing trends implementation in the Walla-chian Open Air Museum. Current communication tools are used in a good way, however for engaging youth visitor's interest the museum have to look for new trends and connect them with new technologies to prepare youth visitor to become museumgoers in the fu-ture. The questionnaire survey has showed that the visitors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÁPLAVOVÁ, Anežka. \textit{Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/1jmvum/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Náplavová, Anežka. Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Samoobslužná edukace v muzeích v přírodě: návrh řešení pro Valašské muzeum v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Veronika Kulišťáková -
Vliv osobnosti muzejního pedagoga na vývoj edukační činnosti ve Valašském muzeu v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Veronika Kulišťáková -
Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie
Milan Sedláček -
Analýza hospodaření příspěvkové organizace Valašské muzeum v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Martina Gesierichová -
Financování ochrany kulturních památek v ČR - Valašské muzeum v přírodě v Rožnově p. R.
Martina BARABÁŠOVÁ -
Kostel sv. Anny z Větřkovic ve Valašském muzeu v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm.
Pavel KUBĚJA -
Prezentační aktivity Valašského muzea v přírodě v oblasti lidové stravy
Helena Cviklová -
Výchovně vzdělávací programy pro děti a mládež ve Valašském muzeu v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Helena Cviklová