Bc. Natálie Hotáková

Bakalářská práce

Vliv celebrit v reklamách na nákupní chování zákazníků

Influence of celebrities in advertising on customer buying behaviour
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit účinnost využití celebrit v reklamách. V teoretické části jsou popsány pojmy reklama a reklamní kampaň, jejich funkce, hlavní cíle a členění. Je zmíněna důležitost emocí a psychologie reklamy. Dále je obeznámena definice zákazníka a jeho nákupního chování. Bude vysvětleno, kdo je považován za celebritu a jak lze celebrity využít v marketingu. V praktické části jsou využita …více
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to evaluate the effectiveness of using celebrities in advertising. The theoretical part defines the concepts of advertising and advertising campaigns, their functions, main objectives, and classifications. It highlights the importance of emotions and the psychology of advertising. Furthermore, it provides an overview of the definition of a customer and their purchasing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2025
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/r0jtt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2025
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Nováková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné