Vliv celebrit v reklamách na nákupní chování zákazníků – Bc. Natálie Hotáková
Bc. Natálie Hotáková
Bakalářská práce
Vliv celebrit v reklamách na nákupní chování zákazníků
Influence of celebrities in advertising on customer buying behaviour
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit účinnost využití celebrit v reklamách. V teoretické části jsou popsány pojmy reklama a reklamní kampaň, jejich funkce, hlavní cíle a členění. Je zmíněna důležitost emocí a psychologie reklamy. Dále je obeznámena definice zákazníka a jeho nákupního chování. Bude vysvětleno, kdo je považován za celebritu a jak lze celebrity využít v marketingu. V praktické části jsou využita …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to evaluate the effectiveness of using celebrities in advertising. The theoretical part defines the concepts of advertising and advertising campaigns, their functions, main objectives, and classifications. It highlights the importance of emotions and the psychology of advertising. Furthermore, it provides an overview of the definition of a customer and their purchasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/r0jtt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Nováková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
České celebrity v reklamě a jejich vliv na nákupní chování českých spotřebitelů
Nikola Sobotková -
České celebrity v reklamě a jejich vliv na nákupní chování českých spotřebitelů
Vanda Horná -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
České celebrity v reklamě a jejich vliv na nákupní chování českých spotřebitelů
Blanka Klapková -
Význam celebrity v komunikaci značky
Michal Fojt -
Vliv celebrit na spotřební chování mladých
Roman Veis -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová