Bc. Eva Soušková, DiS.

Master's thesis

Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu

Consumer's behaviour and his preferences on the chosen market
Abstract:
Práce je zaměřena na spotřebitele a zkoumání jeho preferencí v oblasti vzdělávání v České republice. Na základě dotazníkového šetření byli spotřebitelé rozděleni do dvou základních skupin dle toho, zda se vzdělávají či již nestudují. V praktické části bylo dotazníkové šetření více rozebráno a uvedeny zjištěné výsledky. Následně je provedeno zhodnocení šetření.
Abstract:
The work is focused on the consumer and exploring its preferences in education in the Czech Republic. Based on the survey, consumers were divided into two groups according to whether educated or has not studying. In the practical part was to survey more discussed and listed the results obtained. Subsequently, an evaluation of the investigation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
  • Reader: Mgr. Jaromír Drábek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting