Petr MLČÁK

Bakalářská práce

Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu

Cruise holiday - Offer of Czech Travel Agencies and Client Awareness of this Product
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit produkt dovolená na lodi a ukázat, že je tento produkt dostupný široké veřejnosti. Má práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřím na marketingový výzkum, na využití dotazníkového šetření v praxi a charakterizuji metodu mystery shopping. V praktické části popíši fungování a vývoj cestovní agentury CKM Olomouc …více
Abstract:
The aim of this dissertation is to describe the product Cruise ships holidays and show that this product is available to the general public. My work is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part will focus on marketing research, the use of questionnaires in practice and I will characterize the concept of mystery shopping. In the practical part I will describe the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Marcela Bočková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MLČÁK, Petr. Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing