Ing. Emanuel Godál

Bakalářská práce

Analýza konkurence konkrétního podniku

Analysis of competiton of the company
Abstract:
The goal of the submitted bachelor thesis titled “Analysis of competition of the company” is to characterize Slovak market of travel agencies with help of strategic analysis tools and identify competitive advantage of particular company.
Abstract:
Predmetom tejto bakalárskej práce s názvom „Analýza konkurencie vybraného podniku“ je pomocou nástrojov strategickej analýzy charakterizovať trh cestovných kancelárií na Slovensku a identifikovať konkurenčnú výhodu konkrétneho podniku pôsobiacom na tomto trhu.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma