Společné vzdělávání v základní škole v České republice – Martina Matějková
Martina Matějková
Diplomová práce
Společné vzdělávání v základní škole v České republice
Collective education at basic school in Czech Republic with the focus on pupils-foreigners
Anotace:
Cílem teoretické části mé diplomové práce je zmapovat problematiku vzdělávání žáků cizinců na 1. stupni základní školy; zmapovat legislativní podmínky inkluzívního vzdělávání, předpoklady pro začlenění žáka cizince do skupiny spolužáků a připravenost pedagogických pracovníků pro vzdělávání žáků cizinců. Chtěla bych zjistit, s jakými aktuálními problémy se současná základní škola a učitelé potýkají …víceAbstract:
The aim of the theoretical part of my diploma thesis is to map the issue of education of foreign pupils at the 1st stage of primary school; to map the legislative conditions of inclusive education, preconditions for the integration of a foreign pupil into a group of classmates and the readiness of pedagogical staff for the education of foreign pupils. I would like to find out what current problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Simona Kiryková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matějková, Martina. Společné vzdělávání v základní škole v České republice. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ -
Profesní kompetence učitele MŠ se zaměřením na výtvarnou výchovu
Jana VONDRÁČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva