Analýza internetové komunikace firmy na B2B trhu – Jan Skyba
Jan Skyba
Diplomová práce
Analýza internetové komunikace firmy na B2B trhu
Internet Communication Analysis of Company on B2B Market
Anotace:
Primárním cílem diplomové práce je analyzovat internetovou komunikaci společnosti eD´system Czech, a.s. se zaměřením především na její stěžejní nástroj, internetový portál s názvem eDlink. K dosažení stanoveného cíle bylo charakterizováno marketingové prostředí firmy, vymezena teoretická východiska a na základě zvolené metodiky provedena analýza internetové komunikace. Potřebná data byla získána metodou …víceAbstract:
Primary goal of this thesis is to analyze internet communication for a company eD´system Czech, a.s. focusing on its key tool: e-shop named eDlink. It was necessary to describe marketing surroundings of the company, to define the theoretical base and to analyze internet communication according to specified methodics. In order to gain relevant data the research was realized in form of electronic questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102435
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Jozef Vnenk
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová