Marketingový výzkum ve vybrané firmě – Bc. Edita Lauberová
Bc. Edita Lauberová
Diplomová práce
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Marketing research in a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem. Předmětem zkoumání je vysoká škola, jedná se o státní vysokou školu, kterou je Univerzita obrany v Brně. V teoretické části je popsána historie marketingového výzkumu v závislosti na vývoji lidstva se zaměřením na vznik marketingového výzkumu a jeho provádění až do současnosti. Zároveň popisuje moderní trendy a specifika marketingového výzkumu. Teoretická …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing research. A state university, which is represented by the University of Defence in Brno, is a subject of an investigation In the theoretical part the author describes the history of marketing research depending on the mankind development with the focus on the rise of marketing research and its implementation up to the present. Modern trends and specifications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/odr1l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAUBEROVÁ, Edita. \textit{Marketingový výzkum ve vybrané firmě}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/1kn5eo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova