Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů základních škol – Jana Šulitková
Jana Šulitková
Bakalářská práce
Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů základních škol
Inclusion of Pupils with Mild Mental Disability from the Point of View of Primary School Teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluze a inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v současné základní škole. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se inkluze, legislativu, historický vývoj postojů společnosti k jedincům s mentálním postižením, základní informace o žácích s lehkým mentálním postižením a možnosti jejich vzdělávání v současné době. Praktickou část …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealing with the problematics of inclusion and inclusive education of pupils with mild mental disability in the current elementary school. Theoretical part of thesis contains basic terms pertaining to inclusion, legislation, historical evolution of society's attitude towards people with mental disability, basic information about pupils with mild mental disability and their options …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. René Brož
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠULITKOVÁ, Jana. \textit{Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů základních škol}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/1koyi1/.
Jak správně citovat práci
Šulitková, Jana. Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů základních škol. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Žák s lehkým mentálním postižením v prostředí běžné školy aneb inkluze jako šance pro všechny
Michaela Černá -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva