Ing. Lucia Pencová

Master's thesis

Logistické koncepty jako nástroj zvyšování loajality zákazníků

Logistics concepts as a tool to increase customer loyalty
Abstract:
Teoretická část diplomové práce, která je obsažena v kapitolách 1, 2, 3 a 4, je věnována teoretickým východiskům k pojmům logistika, logistická centra a loajalita zákazníka. V těchto kapitolách jsou podrobně představeny úkoly logistiky v rámci podniku, teoretické aspekty logistických center, význam balení z pohledu firmy a z pohledu zákazníka. Závěr této části je zaměřen na případové studie z praxe …more
Abstract:
The theoretical part of our theses (chapters 1 ? 4) describes the background of the terms logistics, logistic centers, and customer loyalty. We introduce the tasks of the logistics in a company, theoretical aspects of logistic centers, the meaning of packaging from the point of view of the manufacturer compared to the point of view of the customer. The theoretical parts is concluded by a case study …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Accessible from:: 6. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2014
  • Supervisor: prof. Ing. Ivan Jáč, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pencová, Lucia. Logistické koncepty jako nástroj zvyšování loajality zákazníků. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration