Ing. Lucia Pencová

Diplomová práce

Logistické koncepty jako nástroj zvyšování loajality zákazníků

Logistics concepts as a tool to increase customer loyalty
Anotace:
Teoretická část diplomové práce, která je obsažena v kapitolách 1, 2, 3 a 4, je věnována teoretickým východiskům k pojmům logistika, logistická centra a loajalita zákazníka. V těchto kapitolách jsou podrobně představeny úkoly logistiky v rámci podniku, teoretické aspekty logistických center, význam balení z pohledu firmy a z pohledu zákazníka. Závěr této části je zaměřen na případové studie z praxe …více
Abstract:
The theoretical part of our theses (chapters 1 ? 4) describes the background of the terms logistics, logistic centers, and customer loyalty. We introduce the tasks of the logistics in a company, theoretical aspects of logistic centers, the meaning of packaging from the point of view of the manufacturer compared to the point of view of the customer. The theoretical parts is concluded by a case study …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
  • Vedoucí: prof. Ing. Ivan Jáč, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pencová, Lucia. Logistické koncepty jako nástroj zvyšování loajality zákazníků. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika