Vnímanie vybraných marketingových aktivít banky jej klientmi – Bc. Patrik Husár
Bc. Patrik Husár
Bakalářská práce
Vnímanie vybraných marketingových aktivít banky jej klientmi
Perceptions of selected marketing activities of its bank clients
Abstract:
Bachelor thesis deals with the clients’ perception of selected marketing bank activities. The first chapter is generally focused on the basic characteristics of the bank, marketing, bank marketing and marketing mix. The second chapter is devoted to the analysis of the Czechoslovak Trade Bank a. s.. In this chapter, we will take a closer look at the profile of the bank, marketing mix, and we will analyze …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá vnímaním vybraných marketingových aktivít banky jej klientmi. Prvá kapitola je všeobecne zameraná na základnú charakteristiku banky, marketingu, bankového marketingu a marketingového mixu. Druhá kapitola je venovaná analýze Československej obchodnej banky a. s.. V tejto kapitole sa bližšie pozrieme na profil banky, marketingový mix a analyzujeme jeho nástroje pomocou dotazníka …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gahj7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix v komerčnej banke SR - ČSOB
Renáta Bošeľová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Analýza marketingového mixu vo finančných inštitúciách
Jana Jakubská -
Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej komerčnej banke
Igor Strúčka -
Bankový marketing vybranej komerčnej banky
Gabriela Doskočová -
Bankový marketing na príklade vybranej komerčnej banky
Zuzana Kubincová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník