Využití strategie a technik maximalizace online ROI – Bc. Jiří Sitta, DiS.
Bc. Jiří Sitta, DiS.
Diplomová práce
Využití strategie a technik maximalizace online ROI
The Use of Strategies and Techniques to Maximize Online ROI
Anotace:
Diplomová práce Využití strategie a technik maximalizace online ROI se věnuje možnostem a uplatnění služby Google Analytics v procesu webové analýzy a optimalizace webových stránek za účelem zvýšení návštěvnosti a především zvýšení cílů, které si na webovou aplikaci či prezentaci klademe. V úvodu práce se zaměřuji na charakteristiku služby Google Analytics jako takové, včetně pokročilých úprav měřícího …víceAbstract:
The thesis "The Use of Strategies and Techniques to Maximize Online ROI" is devoted to opportunities and application of the Google Analytics service in the process of web analysis and optimization of websites in order to increase incoming traffic and, in particular, to improve targets expected of the web application or presentation. In the introduction, I focus on the features of the Google Analytics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2015
Zveřejnit od: 13. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sitta, Jiří. Využití strategie a technik maximalizace online ROI. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová