Vývoj subsystémů herního enginu pro RTS – Martin Dorazil
Martin Dorazil
Bakalářská práce
Vývoj subsystémů herního enginu pro RTS
Development of Game Engine Subsystems for RTS
Anotace:
Práce se zabývá různými typy herních enginů, se zaměřením na jejich grafickou část. Dále pak konkrétněji enginy pro hry typu RTS, problematiku generování terénu, tvorbu entit umístěných v tomto terénu, interakce mezi nimi, ale také využití možností OpenGL pro tvorbu reálně vypadajícího prostředí. Výsledkem implementace je výkonný a stabilní základ pro herní engine, s možností vygenerování jedinečného …víceAbstract:
This thesis deals with different types of game engines, with a focus on the graphics subsystem. Furthermore, particularly engines for games such as RTS, problems generating terrain, creation entities located in this field, the interaction between them, but also the possibility of using OpenGL for creating real-looking environment. The result of the implementation is powerful and stable basis for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/98845
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Tomáš Fabián
- Oponent: Michael Holuša
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Fractal Terrain Generation
Adam Jurík -
Multi-Fractal Terrain Generation
Jakub Kříž -
Generování terénu s využitím voxelové struktury
Michal Černý -
Metody generování terénu v počítačové grafice
Vojtěch Pavlas -
Procedurální generování terénu v reálném čase
Michal Kuderjavý -
Generování terénu na GPU
Tomáš Javorský -
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Low-level Game Networking in C++
Tomáš Janoušek