Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem – Bc. Kateřina Valigurová
Bc. Kateřina Valigurová
Bakalářská práce
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Internal marketing and the importance of its implementation in the practice of companies
Anotace:
VALIGUROVÁ, Kateřina. Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem (Bakalářská práce). Vysoká škola hotelová v Praze 8. Praha: 2021. Celkový počet stran: 72 Tato bakalářská práce pojednává o vlivu interního marketingu na výkonnost pracovníků a důležitosti jeho implementace do chodu firmy. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou …víceAbstract:
VALIGUROVÁ, Kateřina. Internal marketing and the importance of its implementation in the practice of companies (Bachelor’s Dissertation), The Institute of Hospitality Management in Prague 8. Prague: 2021. Total pages: 72 This bacholor’s dissertation deals with the influence od internal marketing on the performance of employees and it’s importance of implementation to the operation of the company. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/sat2x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALIGUROVÁ, Kateřina. \textit{Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/1kyjr2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková