Bc. Martin Jáni

Diplomová práce

Vývoj Teórie mysle od staršieho školského veku do adolescencie

The development of Theory of mind from middle childhood into adolescence
Anotace:
Teória mysle je schopnosť predstavovať si a porozumieť vlastným mentálnym stavom a mentálnym stavom iných (napr. túžby, domnienky alebo myšlienky). Objavuje sa počas predškolského veku a jej vývin pokračuje až do neskorej dospelosti. Počas staršieho školského veku dieťa začína tráviť viac času s vrstovníkmi a zdokonaľuje svoje sociálne zručnosti. Tento vývoj kulminuje v adolescencii, kedy sa interakcia …více
Abstract:
Theory of mind is the ability to imagine and understand our own mental states and the mental states of others (e.g. desires, beliefs or thoughts). It first appears during preschool years and continues to develop into late adulthood. During middle childhood, children start to spend more time with peers and practice their social skills. This development culminates in adolescence, during which interaction …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta